perjantai 5. kesäkuuta 2015

Elämäni ensimmäinen Livbox

Heippa,

Olen jo jonkin aikaa seuraillut kaunesblogeja sekä kaunestubettajia. Olen jo jonkin aikaa myös itse kirjoittanut toista blogia, tosin täysin eri aiheesta. Mielessäni on virinnyt ajatus tällaisesta kaunes-/meikki-/kosmetiikka-/"testaan sitä sun tätä" -blogista. Tänään sain hyvän syyn aloittaa tämän tyyppisen blogin kirjoittamiseen, sillä...

...viime kuussa tilasin pitkän harkinnan jälkeen itselleni Livboxin kolmeksi kuukaudeksi. Tänään, pitkän odottamisen jälkeen ensimmäinen Livboxini tipahti postilaatikkoon. Kylläpä boxi piristi kesälenssusta kärsivää mieltä. Melko moni teistä varmasti jo tietää, mikä on Livbox.


Kesäkuun Livboxin väri oli kaunis "baby-blue" - ihanan heleä väri.

Kovin jännitin saanko laatikkoni ensimmäisten joukossa, sillä en halunnut mistään nähdä etukäteen, mitä laatikko sisältää. Tällä kerralla ainakin säilyin paljastuksilta ja avasin ensimmäisen Livboxini täysin tietämättä, mitä laatikko sisältäisi. Jos et halua paljastuksia kesäkuun 2015 Livboxista vielä tässä vaiheessa, älä lue pidemmälle!

1. Bernard Cassiere - Sitruuna-minttu, kosteuttava mattafluidi (Ovh 49e / 50ml)

- Tuoksu on todella hyvä, puhdas ja raikas (ainakin tämän nuhaisen nenän mielestä).
- Tuote imeytyy helposti ja jättää iholle pehmeän pinnan.
- Livboxin näyte on 15ml, joten näytteestä riittää muutamiin kasvonrasvauksiin.

Bernand Cassiere ei ole minulle täysin vieras merkki. Olen muutamia vuosia sitten ostanut kosmetologilta kyseisen sarjan kasvorasvan mustikkasarjasta. Voide oli melkoisen kallis, eikä minun tullut ostettua samaa tuotetta enää uudemman kerran. Kärsin siis hankalasta aikuisiän aknesta leuan alueella ja olen nykyisin todella tarkka tuotteista, joita voin käyttää. Kerron toisessa blogipostauksessa kamppailustani näppyjä vastaan. Joka tapauksessa tämä testituubi tulee heti tänä iltana käyttöön.

Bernard Cassiere (15ml)

2. Herbina Body Mist "Strawberry Dream" (Ovh 6,50e / 100ml)

Boksista tuli täysikokoinen vartalosuihke. Olen sattumoisin kokeillut tätä tuotetta kaupassa muutama viikko sitten. Suoraan sanottuna en innostunut tästä tuoksusta kaupassakaan. Kyllä tämä suihke kesäkäyttöön tulee, mutta tuoksu on hieman liian esanssinen minun makuuni. Tuoksusta tulee mieleen lapsuusajan tuoksuvat My Little Ponyt tai Barbiet (onko tuoksubarbeja koskaan edes myyty?!). Parempia vartalosuihkeita on kaapissani.

- Tuoksu ei ole minun mieleeni, vaikka makeista tuoksuista pidänkin.
- Tuoksu hävisi iholtani jo tunnin sisälläolon jälkeen. Miten tuote mahtaa kestää kesäkuumaa? Vai johtuuko tämä nuhanenästäni?

Herbina Body Mist "Strawberry Dream" (100ml)

3. Rexona "Maximum Protection Confidence" (Ovh 9,90e / 45ml)

Jihuu! Tästä olen innoissani! Rexonan tuotteet olen hyväksi havainnut jo yli 15 vuoden ajan. Tosin nyt pari vuotta olen vannonut Doven "Go fresh" suihkutettavan dödön nimeen. 

- Tuoksu on raikas, melko voimakaskin.
- Voidemainen deodorantti on minulle uusi tuttavuus. Purkki on mielenkiintoisesti muotoiltu.
- Ohjeiden mukaan tuote levitetään ennen nukkumaanmenoa puhtaisiin kainaloihin.
- Lähtee tänään testaukseen. Kerron mahdollisimman pian kuinka mahdolliset tuoksut ja hikiläntit pysyvät pois.

Rexona "Maximum Protection Confidence" 45ml ja pölyiset lenkkarini. :)

4. Kubiss London kivipuuteri (Ovh 3,95e / 12g)

- Kubiss -merkki on minulle ennestään tuntematon. En ole ainakaan muistaakseni missään kyseiseen merkkiin törmännyt siten, että olisin testaillut heidän tuotteitaan. 
- Hinta on ainakin erittäin sopiva varmasti monen kukkarolle, joten jään mielenkiinnolla odottamaan pysyykö tuote kasvoilla ja aiheuttaako tuote näppyläongelmaa.
- Pakkaus on yksinkertainen ja siisti.
- Minulle tuli sävy No.2 "Candle", tuntuu, että sävy on varmasti päivettyneelle iholleni ihan sopiva.
- Puuteri tuntuu sormeen pehmeältä ja tuntuu levittyvän käteen testattaessa hyvin.
- Tuoksu on melko voimakas.
- Livbox -lehtisessä sanotaan, että Kubiss London tarjoaa kaikki värikosmetiikkatuotteet hintaan 3,95e. Jos puuteri on hyvä, pitänee pian selvittää, löytyykö muita ostamisen arvoisia tuotteita. Vinkatkaa kommenttikenttään, jos tuotemerkki on teille tuttu, mitä Kubiss Londonin tuotteita suosittelette?

Kubiss London kivipuuteri (12g)

5. L'Occitane "Verbena" Shower Gel (Ovh 16e / 250ml)

- Tämä taitaa mennä luksustuote -gategoriaan. L'Occitanesta olen monet kerrat kuullut, mutta minulla ei ole koskaan ollut kyseisen merkin tuotteita käytössä. 
- Tuoksu tässä näytteessä on erittäin raikas, miellyttävä, todella sitruksinen. Tuote-esittelyssä mainitaankin, että tämä suihkugeeli virkistää ja niin todentotta varmasti on.
- En ole varma, ostaisinko tuon hintaista suihkugeeliä, sillä en esimerkiksi kärsi kuivasta ihosta, mutta mielelläni kokeilen tuotetta.

L'Occitane Verbena Shower Gel (30ml)

6. Lumene - Natural Code by Lumene - Eye Intensifier (Ovh 7,90 / 1,1g)

Jihuu! En ole varmasti ainoa Lixboxin saanut, joka innostuu meikkituotteesta. Lumene on aina ollut yksi suosikkimerkeistäni ja olen jo vuosia käyttänyt mm. Lumenen kulmakynää. Tykkään käyttää tummia rajauksia, kun meikkaan, mutta nyt erittäin mielelläni kokeilen tätä tummanruskeaa sävyä "Pearly Taupe". 

- Kynä on pehmeä. Ei kuitenkaan liian pehmeä. Levittyy hyvin. 
- Sävy on kaunis, ehkä hieman harmahtavan ruskea ja joukossa pieniä kultahippuja. Olisikohan tämä nyt siis tuo "helmiäishohtoinen metallinen nude", vai "luonnollinen ruskeanharmaa"? 
- Tuote on vedenkestävä! Jihuu! Rajaukset silmiin ja uimaan! Terassille hikoilemaan!
- Testiviivat ovat olleet kädelläni jo toista tuntia ja olen välissä pessyt käsiäni, eikä viivät ole lähteneet mihinkään. Vaikuttaa lupaavalta.
- Heti huomenna teen meikin tällä kynällä! Kerron sitten kommenteissa lopputuloksen ja etenkin kestävyyden. Huomenna rajaukset pääsevät tosikoitokseen, sillä menen koko päiväksi Olympiastadionille Lastensairaala Live Aid -konserttiin.

Lumene Natural Code by Lumene
Eye Intensifier

7. Lisäksi kesäkuun boksissa oli Jordanin hammasharja ja mikä parasta, hammasharja on violetti! Jordanin hammasharjat ovat minulle tuttu juttu ja harja pääsee taatusti käyttöön.

8. Compeed rakkolaastareita - ihan parhaita! Toimii! En ole kesällä onnistunut saamaan juuri koskaan rakkoja jalkoihini, mutta talvella hiihtomonojen kanssa Compeed-rakkolaastarit ovat ihan must-juttu! Tulee käyttöön myös nämä.


Jos kiinnostuit omasta kuukausittaisesta Livboxista, käy tsekkaamassa:


Nyt jään jännittämään kuinka moni löytää uuteen blogiini! :) Itse olen kovin innoissani kirjoittamassa kaikenlaisista tuotteista, testailuista ja kokemuksista. Matkustelustakin haluaisin tänne kirjoitella. Tästä blogista saattaa tulla blogi, jossa kerrotaan ja esitellään vähän sitä sun tätä... Aika näyttää.

Aurinkoa viikonloppuunne!

Mrs. Luminous
Omenapuumme kukkii! <3








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti